POSbistro
POSbistro to nowoczesna aplikacja na tablet lub samartfon dająca pełne możliwości zarządzania dowolnej wielkości punktem gastronomicznym. Cechą wyróżniającą jest praca systemu w chmurze oraz zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie informatycznego wsparcia procesów obsługi klienta. Praca systemu w chmurze pozwala na zarządzanie z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu mającym dostęp do internetu. Zapewnia również bezpieczne przechowywanie danych bez obawy o ich utratę lub niepowołany do nich dostęp. System udostępniany jest na zasadzie najmu.
Cena abonamentu wynosi od 149,00 zł/m-c netto, w wersji podstawowej (dwa urządzenia – tablet i drukarka fiskalna). Za każde dodatkowe urządzenie dopłata wynosi 49,00 zł/m-c netto.
Podstawowe cechy systemu:
- Szybka i bezbłędna obsługa klienta,
- błyskawiczny kontakt kelnera z kuchnią lub barem,
- sprzedaż również przy stoliku,
- obsługa zamówień w dowolnym miejscu w lokalu oraz poza nim np. w ogródku, w piwnicy, czy na plaży,
- obsługa lokali wielopiętrowych,
- możliwość sprzedaży także bez internetu.
- W POSbistro możesz korzystać z pełni funkcjonalności lub jedynie z wybranych przez Ciebie modułów. Sam zdecyduj jak będzie wyglądać system idealny dla Twojego biznesu!
- dedykowane moduły POS dla restauracji, pizzerii, food tracka, kawiarni, sushi itp.
- Aplikacja gromadzi wszystkie dane również bez dostępu do internetu,
- po uzyskaniu dostępu do internetu dane są automatycznie przesyłane na serwer,
- w przypadku awarii internetu, urządzenia automatycznie komunikują się w sieci lokalnej (WiFi, LAN)
- Aplikacja działa na zarówno na tabletach (7’ i więcej) jak i na telefonach typu smartphone z wyświetlaczami 4’ do 6’ dzięki wersji Terminal Mini,
- pełna funkcjonalność aplikacji POSbistro niezależnie od wielkości ekranu,
- specjalny, przyjazny design, dostosowany do mniejszych ekranów.
- Jedna z najszybciej działających, natywnych aplikacji typu POS na tablety,
- dzięki przechowywaniu danych w chmurze, aplikacja działa szybko i niezawodnie, niezależnie od upływu czasu,
- wykorzystuje gesty dostępne na mobilnych urządzeniach (multi touch, swipe),
- dedykowana aplikacja na system Android (nie wykorzystuje emulatorów).
- Kontrola czasu realizacji zamówień,
- nadanie kolejności serwowania potraw,
- zarządzanie pomieszczeniami oraz stolikami w lokalu.
- Samodzielne wprowadzanie do systemu potraw, składników, dodatków, wariantów,
- możliwość dodania zdjęć oraz opisów produktów w wielu językach,
- możliwość podziału dania na mniejsze porcje,
- możliwość wprowadzania zniżek, rabatów oraz promocji.
- Dowolna konfiguracja rozmiarów, dodatków i składowych pizzy,
- możliwość dzielenia pizzy do 4. części,
- opcja przypisania liczby talerzy do zamówienia,
- zarządzanie zamówieniami w dostawie.
- Możliwość przypisania kierowcy do zamówienia w dostawie,
- rozliczanie kierowców,
- specjalna aplikacja dla kierowcy POSdriver,
- specjalna aplikacja do odbierania zamówień przez telefon POScaller.
- Dokumenty dostaw, rozchodów i inwentaryzacji (również z datą wsteczną),
- zarządzanie produktami w wielu magazynach,
- dostawy (faktury kosztowe) oraz rozchody wewnętrzne (manko),
- oznaczenia dostaw jako opłacone/nieopłacone.
- Generowanie dokumentów zamówień towaru i automatyczne wprowadzanie ich do magazynu,
- komunikacja z dostawcą za pomocą e-maila,
- możliwość zwrotu zamówionych produktów,
- nadawanie uprawnień dla personelu do zamawiania i rozliczania dostaw.
- Karty rabatowe, abonamentowe, podarunkowe (giftcard),
- możliwość zbierania punktów,
- obsługa kart z NFC, QR kodem lub kodem kreskowym.
- Tworzenie faktur na podstawie jednego, jak i wielu rachunków,
- możliwość wystawienia korekty, rozliczenia zaliczek oraz wysłania faktury na email klienta,
- błyskawiczne przesyłanie faktury do klienta z poziomu tabletu
- Prowadzenie otwartych rachunków bieżących oraz długoterminowych,
- zmiana formy płatności zamkniętego rachunku,
- automatyczne naliczanie ceny usługi dla sprzedaży w lokalu lub w dostawie,
- obsługa waluty przypisanej do lokalizacji,
- integracja z terminalami płatniczymi Elavon.
- Drukarki fiskalne; wydruki rachunków fiskalnych i niefiskalnych oraz faktur,
- drukarki bonowe; wydruki bonów dla kuchni, baru, wpłat/wypłat do kasy oraz raportów zmiany/kasjera itp.
- wagi; sprzedaż ważonych przedmiotów,
- czytniki kodów kreskowych, QR oraz NFC,
- terminale płatnicze; Elavon, Paymax.
- Monitorowanie czasu pracy,
- raporty kasowe, kasjerów i zmiany,
- odpowiednie uprawnienia dla ról,
- kontrola pracy personelu na aplikacji mobilnej POSowner.
- Przywołanie obsługi do stolika,
- samodzielne przeglądanie elektronicznego menu przez klienta,
- obsługa wielu języków,
- możliwość zaprezentowania zdjęć oraz dokładnych opisów dań.
- Odbieranie i odznaczanie zamówień przez kucharza na tablecie,
- opcja informowania kelnera/kasjera o gotowym zamówieniu,
- otrzymywanie notyfikacji od kelnera/kasjera na bieżąco,
- możliwość wydawania pojedynczych pozycji w zamówieniu.
-
Wymiana wiadomości tekstowych pomiędzy personelem,
-
przychodzące notyfikacje na temat najważniejszych wydarzeń (np. przywoływanie kelnera, przychodzące zamówienia on-line),
-
możliwość wysłania wiadomości bezpośrednio na drukarkę bonową.